19 maart vieren we bij ons vaderdag. Een lastige dag, want 19 maart is ook Levi's verjaardag. Cadeautjes kopen is sowieso al lastig voor Kevin. Als hij iets wil, koopt hij het zelf en met cadeaubons geven heb ik het nu ook wel even gehad.
Wat moesten we dan nu weer geven voor vaderdag?

Ik heb dikwijls geen idee, maar nu had ik het geluk om op een advertentie te botsen op mijn Facebook wall. Het is maar iets klein, maar wel persoonlijk en ik hoop dat hij er de persoonlijke waarde goed van kan inschatten. Het is iets van zijn jongens natuurlijk. En die jongens zijn zijn hele wereld.

Ik hoop nu ook wel dat hij er wat mee doet. Kevin en zijn sleutels, dat is toch altijd wat. Ik hoop dat hij ze nu allemaal aan die sleutelhanger hangt en zodra we terug in ons huis zitten, wil ik echt die centrale plaats voor onze sleutels creƫren, zodat ik niet elke keer voor hij gaat werken mee moet gaan zoeken.

Dus ik liet een lederen sleutelhanger maken met gravure.
A dad is someone you look up to, no matter how tall you grow.
Hij komt van Sieraden & Co en kostte me nog geen vijftien euro. Dus voor wie vaderdag in juni viert en nog op zoek is naar een ideetje... 

Omdat het dinsdag Levi zijn dag is, geven we het cadeautje morgen al af. Morgen is een speciale dag voor papa, want het is ganzenrijden. Iets folkloristisch uit de streek hier. Ik licht het nog wel een keertje toe voor wie het niet kent. Misschien brengt het wel een beetje geluk, maar we willen vooral laten zien hoe belangrijk papa voor ons is en hoe veel bewondering we voor hem hebben terwijl hij ons hele huis verbouwt.

Korte post. Geen sponsor!