Als ik moet vertellen over mezelf, dan begin ik al vrij gauw over mijn gezin.
Getrouwd en mama van 2 jongens. Hoe kan het ook anders? Vanaf het moment dat ik mama ben geworden, werd dat het grootste, meest belangrijke aspect van mijn leven.
Je zet jezelf regelmatig opzij, want alles draait om het grootbrengen van dat kleine wezentje dat je op de wereld hebt gezet.


Wel, dat kleine wezentje wordt over twee weken vier en is al een grote broer geworden. Mijn leven is er enkel drukker op geworden met drie mannen in huis.
Wat nu? Zo veel mogelijk van genieten natuurlijk! Maar, laat ons eerlijk zijn, het moederschap is nu eenmaal niet altijd rozengeur en maneschijn. Ik ben niet de moeder die steeds afgeborsteld en blinkend in een kraaknet huis zal staan pronken op deze blog. Integendeel.
Ik wil laten zien wat het écht inhoudt. The good, the bad and the very [very] ugly side!

Het is natuurlijk maar mijn visie op het moederschap. Mijn ervaring.
Ik heb niet dezelfde dagelijkse routine, niet dezelfde partner, niet dezelfde job als eender welke andere mama. Ik kan dus enkel spreken over wat voor míj wel of niet werkt.

We doen allemaal maar wat. Toch?