Ik ben best trots op de kamer van Lewis. Levi zijn kamer was ook heel leuk om te doen, maar mijn stijl is op korte tijd zo hard veranderd, dat ik die van hem ook heel anders zou doen.
Doorheen de jaren ben ik wit echt gaan waarderen in huis. Nu we aan het renoveren zijn en alles opnieuw gedaan wordt, zal er ook veel wit doorheen de rest van ons huis terugkomen. Wit ziet er altijd schoon uit.

Omdat ik een goede keuze wou maken, heb ik uren en dagen op Pinterest doorgebracht.
Ik heb Kevin ook gewoon voor het blok gezet, ik wil een strak berglandschap op de muren, al moet ik het zelf schilderen. Hij vond het best, zolang ik de vormgeving maar deed met schildertape.
Het meubilair heb ik deze keer gekozen, terwijl hij dat van Levi had gevonden. Zo houden we elkaar in balans.
Het resultaat is heel fris en er is ruimte genoeg om hem ook nog te laten spelen als hij wat groter is.
Ik laat jullie even meekijken.

Omdat de kamer heel fris en natuurlijk aanvoelt, heb ik de decoratie ook natuurlijk gehouden. Voorlopig dus enkel houten decoratie en nog niets aan de muren!

We hebben een puntdak en omdat er draagbalken de nok ondersteunen, hebben we die balken omkast met gyproc. Daarom hebben onze beide kinderkamers een kleine scheidingswand.

In beide gevallen hebben we gekozen voor een meegroeibed.
Eén dat je dus kan omvormen tot een enkel kinderbed. 
Levi is hier op zijn 3de verjaardag in beginnen slapen. Lewis staat dus hetzelfde te wachten.

Het geboortethema van Lewis was een vos. In de Action verkochten ze een tijd terug leuke deurstoppers in de vorm van vosjes. Heb ze er beiden maar één gekocht. Lijkt op een verdwaalde knuffel en dus perfect voor de kinderkamer.

Soms heb je van die nostalgische dingen die je anders niet kwijt kan in huis.
Mijn geboortebeer houdt 's nachts de wacht. 

Ik heb geleerd om niet te veel knuffelberen te voorzien. Mijn eigen kamer stond vol met allerlei dieren in alle vormen en maten. Ik heb twee jongens, dus dat zal wel meevallen, maar hoe minder stof, hoe liever ik het heb. Lewis heeft dus enkel een vosje en een doudou-konijn.

Wat zal ik blij zijn als we binnenkort terug naar huis kunnen. Lewis heeft maar vijf maanden in zijn eigen bedje geslapen. Ik hoop dat hij er nog in wil, deze zomer.